Page 14

Microsoft Word - Nr1

Kommunikationsudvalget Kommunikationsudvalget har gennem året søgt at udvikle kommunikationen mellem medlemmerne og ledelsen af klubben ved blandt andet at gennemføre medlemsmøder. Desværre må vi konstatere, at møderne ikke har kunnet trække de mange medlemmer op af stolene. Men det håber vi bliver bedre til næste sæson. For vi tror selv på betydningen af gensidig dialog gennemført ”face to face”. Fra møderne er der udarbejdet referater, som ligger på hjemmesiden for at give alle mulighed for at kunne følge med i hvilke emneområder, der har været luftet. Bestyrelsen har fundet, at det har været vigtigt, at tage hul på en række emneområder i god tid inden generalforsamlingen, 14 for at medlemmerne kunne drøfte dem både indbyrdes og med bestyrelsen, inden der skal eventuelt skal træffes afgørelser. For at give endnu bedre baggrund for medlemmerne deltagelse i møderne har vi til et af møderne udarbejdet og fremlagt pamplets i restauranten med emneområder, som skulle behandles. Der er gennemført tre medlemsmøder i sæsonen, hvor nogle af de vigtigste emner har været følgende, idet nogle af emnerne har været med på flere af møderne: Problemerne omkring økonomien i tilbagebetaling af andel ved død.( Bestyrelsen overvejer at afskaffe den mulighed.) Hvervekampagnen status SGO ordningen, herunder justering af denne til næste sæson. Opfordring til dialog og debat Opfordring til klubbens medlemmer om deltagelse i frivilligt arbejde for klubben. Klubbens økonomi. Herunder de besparelser, der var iværksat. Ledelsen har ikke intentioner om at hæve kontingenterne generelt, men hævelse af kontingent for hverdags medlemmer for at mindske forskellen i betalingen i forhold til fuldtids medlemmer. Evt. total fjernelse af indskuddet. Andelenes status og fremtidige muligheder. Kontingenterne. Bestyrelsen har ikke intentioner om at lægge op til kontingentforøgelse generelt, men planlægger at hæve kontingentet for hverdagsmedlemmer med 25 kr pr. md. Standsning af kategorien Hverdagsmedlem.


Microsoft Word - Nr1
To see the actual publication please follow the link above