Page 12

Klubblad nr. 2 - 2015

12 Vi er ca. 1000 medlemmer i klubben. Hvis bare hvert tiende medlem skaffer et nyt medlem, var vi i hus. Alle de, som har været "værter" for venner, familie og bekendte i forbindelse med " spil med en ikke golfer" har modtaget en mail med en opfordring om at forsøge at påvirke både tidligere og kommende gæster ved” spil med en ikke golfer" til at træde ind som medlem i klubben. Efter den 14.juni kan vi se, hvor meget det store arbejde indtil nu har bragt med sig i form af nye medlemmer. Men medlemskonkurrencen fortsætter indtil udgangen af august. Som formand for hverveudvalget har jeg en ide om, at få etableret et" uddelerkorps", som kan deltage, når der skal uddeles informationsmaterialer om klubben. Man kan forestille sig, at man får tildelt området omkring egen bopæl som ansvarsområde. Jeg nævnte ideen torsdag aften i forbindelse med medlemsmødet, og der var straks nogle som meldte sig som uddelere i Ølstykke hvilket resulterede i at der blev uddelt yderligere 100 brochurer med invitation til åbent hus den 14. juni. Tak til Ole Bjørn Andresen for en kreativ hundelufteraktivitet.. Nu er der måske nogen, som sidder og tænker på, hvad man gør, for at fastholde de eksisterende medlemmer, som jo måske er endnu vigtigere end at skaffe nye. Det er et emne, som er i fokus i bestyrelsen, og vel egentligt et område langt de fleste udvalg arbejder med fokus på. Hverveudvalget har en ide om en fokusering på processen : Tiltrækning (Hverveudvalg) – Aktivering (Begynderudvalg) – Fastholdelse (Herredag, damedag, rødvinsklub m.v.) samt implementering. (Motivering for aktiv deltagelse i klubbens frivillige arbejde.). Udvalget har kontaktet begynderudvalget for at undersøge mulighederne for et tættere samarbejde som en forudsætning for processen. Leif Schunck Formand for hverveudvalget


Klubblad nr. 2 - 2015
To see the actual publication please follow the link above