Page 17

2017_1

KOMMUNIKATIONSUDVALGET Side 17 500 til at booste noget på Facebook, ja så måtte vi jo i gang med at booste et op-slag. Leif havde fået ideen, at vi skulle produ-cere en lille video med budskabet om, at der den 30. april var Golfens Dag. Leif, som jo ikke ville slippe tanken med den lille video, gik i forbindelse med et familiebesøg, i gang med at producere en sådan video, som mange nok har set på Facebook. Vi fik, efter at have spurgt om råd her og der, boostet en lille video på 23 sek. for kr. 486. Den blev boostet ud i lokalområ-derne Skibby, Jægerspris, Frederikssund og Slangerup til selekterede modtagere, som vi mente kunne være potentielle golfspillere. Resultatet blev, at vi i en peri-ode på 12 dage fik sendt vores budskab ud til 12.760 selekterede Facebookbruge-re og af dem var der 6.604, der klikkede på visning af den lille video. Vores nye hjemmeside Er i fuld gang, dog mangler der nok noget her og der, men alting kommer ikke på en dag, og der skal flere end os, der har ar-bejdet med opbygningen, til for at få et godt resultat. Derfor dette opråb om, at få mere information fra alle jer golfere til opslag. F.eks. mangler vi referater fra møder og gerne resultater fra turneringer - udover de, der altid kommer fra klub i klubben. Her er så nogle betragtninger og informa-tioner omkring, hvad vi har foretaget os her igennem foråret. Vi har jo over vinteren og foråret arbejdet med at få den ny hjemmeside op at køre. En opgave der har haft en hel del udfor-dringer, idet der jo skulle hentes mange informationer fra fortiden, men disse skulle klassificeres, så det kun var de mest relevante informationer, der kom med. Samtidig var der jo også en del opgaver der skulle klares i forbindelse med Gol-fens Dag (det vil der blive fortalt mere om fra Hverveudvalget). Da der fra DGU blev inviteret til et kort aftensseminar omhandlende sociale me-dier, var det på sin plads at der var delta-gelse fra både Kommunikationsudvalget og fra Hverveudvalget. Vi var 3 deltagere fra klubben til dette arrangement, som havde fokus på anvendelse af sociale me-dier til at promovere Golfens Dag. Da der ikke var den store viden omkring dette emne i nogle at de to udvalg og jeg (HJB) heller ikke havde viden om og kend-skab til dette medie - udover som almin-delig bruger, hvor det mest består i at følge familie og venners gøren og laden, havde dette medie ikke været på udval-gets shortlist, men vi blev klogere! Da vi på det omtalte seminar, fik tilsagn om, at DGU ville sponsorere os med kr.


2017_1
To see the actual publication please follow the link above