Page 17

Klubblad 5 2014

17 Et af de nyeste tiltag i markedsføring er, som mange sikkert har hørt om, at man kan ”købe varer” i et supermarked, uden at skulle betale penge for dem. Man skal bare udtale sig om varerne på et af de sociale medier i stedet. Man kalder der ”Tryvertising”. Der er ikke krav om, at man udelukkende skal udtrykke tilfredshed med de modtagne produkter. Man skal sige sin ærlige mening, idet dem der leverer varerne, så selvfølgelig må lægge sig i selen for, at produkterne er i orden. Det drøfter vi for øjeblikket i udvalget mulighederne for. En af begrundelserne for denne ide er, at vi kan konstatere, at der er ret stor forskel på, hvad klubberne, vi kan sammenligne os med, henter ind i greenfee indtægter. Dette uagtet, at priserne stort set er de samme. Forskellen ligger altså i kendskabet til den enkelte klub, dens bane, faciliteter, stemningen m.v. og dette kendskab kan udvides gennem de sociale medier. Det planlægger vi at gøre noget ved. I sidste nummer omtalte vi at det næste medlemsmøde skulle gennemføres ultimo august. Det var ikke muligt. Næste medlemsmøde er onsdag den 24. september klokken 18.30. Alle emner er selvfølgelig stadig til debat, men bestyrelsen har lagt op til, at vi i hvert fald tager en drøftelse om restauranten, administrationen, shoppen og træningsmulighederne. Dette for at få nye input og selvfølgelig også feedback på oplevede ting. Der er udsendt et nyhedsbrev om mødet, som vi igen opfordrer medlemmerne til at slutte op om. Der inviteres på kaffe og kage på klubbens regning. Kommunikationsudvalget. Leif Schunck


Klubblad 5 2014
To see the actual publication please follow the link above